Saturday, February 1, 2014

Elsker stilen!

Forrige helg var jeg på kino med Sati og kjæresten, og så filmen Jack Ryan: Shadow Recruit
En uke etter sitter jeg og tenker: Hvordan var det når det flotte hotellrommet så ut igjen....?
(Ingen tanker til handlingen av filmen, selv om den virkelig var bra...) 
-Nina i ett nøtteskall!

Jeg er blitt SÅ hektet på denne typiske klassiske flotte stilen en ser for seg på eldre luksuriøse hotell, og kjenner at jeg bare vil pælme ut resten av det sukkersøte, shabby chic, og gå for klasse med stor K.
Man blir jo lei av det meste, og som jeg har sagt flere ganger tidligere, er det billigere å bytte ut interiøret, enn å bytte ut mannen, om man ønsker en forandring. 
Min nye stil er i grunnen den rake motsetningen av slitte, avpussede møbler, gjenbruk og loppisfunn, og oser av glamour, eleganse og luksus. Egentlig stikk i strid med mitt sparsommelige pengeforbruk, og forkjærlighet til å gjøre gull av gråstein. 
 Mens jeg skummet Internett på jakt etter noen inspirasjonsbilder, kjenner jeg det bare krible i fingrene etter å få skape og kreere noe jeg liker 100%, i stedenfor å se på bilder av senger med telefoner på "feil" nattbord, der det burde vært en flott lampe....
 Eller inntrykket av at noen har plassert en blodig, uvasket sauefell på en seng i ett nydelig rom, og plassert en KANIN i nattbordet...(!)

ME LIKE: 
 Og om du ønsker å se ett lite klipp av hotellrommet som har kvernet i hodet mitt hele uka, må du klikke HER!  (dessverre er det aller første oversiktsbilder ikke med på denne filmsnuttten! *Suretryne*)
Etterpå spør jeg:
Så du på interiøret eller fighten mellom de to mennene....?
Min tanke var iallefall: Nei, de må ikke ødelegge det flotte rommet, og pungtere membranen på badet, for det er så mye arbeid å ordne det igjen!!!
Uhelbredelig hus-gal!!!
The photos are taken from Pintrest of beautiful hotels all around the World. 

1 comment:

  1. der er vi enige -eg elsker interiør og hus. Kan sitte å surfe prospekt på nettet -både i Norge og andre land, bare fordi eg elsker å se interiøret og beliggendeheten på boligen. Skal jo ikkje handle,men få inspirasjon eller windows shopping hahaha :D

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)